A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. aktív szereplőként vesz részt digitalizációt támogató fejlesztési programok keretében megvalósuló projektek tervezésében és végrehajtásában. Küldetése, hogy teljes körű projektmenedzsment és egyéb projekttámogató tevékenységeivel hatékonyan támogassa a digitális megoldások elterjedését és a digitális kompetenciák fejlődését a vállalkozások, valamint az állampolgárok körében egyaránt.
Csatlakozz hozzánk KOORDINÁTORKÉNT, és légy kulcsszereplő a Minőségbiztosítási igazgató munkájának támogatásában! Ebben a pozícióban fontos adminisztratív és koordinációs feladatokat látsz el, hozzájárulva az igazgatóság gördülékeny működéséhez és projektjeinek sikeréhez.
Miben számítunk Rád?
- A Minőségbiztosítási igazgató munkájának teljes körű támogatása;
- Naptárkezelés, találkozók, megbeszélések szervezése és egyeztetése;
- Dokumentumkezelés, jegyzőkönyvek, prezentációk és belső dokumentációk előkészítése, szerkesztése, naprakészen tartása;
- Döntés-előkészítő anyagok összegyűjtése, rendszerezése;
- Határidős feladatok nyilvántartása, koordinációja;
- Kapcsolattartás belő szervezetekkel és külső partnerekkel;
- A DKF minőségbiztosítási rendszerének adminisztratív támogatása;
- Napi szintű együttműködés más szervezeti egységekkel és kollégákkal.
Téged keresünk, ha:
- legalább 2 év személyi asszisztensi vagy irodai adminisztratív tapasztalattal, valamint felsőfokú végzettséggel rendelkezel;
- van gyakorlatod projektekhez kapcsolódó adminisztrációban;
- magabiztosan kezeled az MS Office-t és online kollaborációs eszközöket;
- kiváló szervezőkészség, rendszerszemlélet és kommunikációs készség jellemez;
- precíz, önálló, proaktív és felelősségteljes munkavégzésre törekszel.
Számunkra első a csapat, így különösen nagy figyelmet fordítunk az új kolléga kiválasztásra, hogy mind szakmailag, mind személyiségében illeszkedjen a DKF értékeihez.
Mit kínálunk Neked mindezekért?
- Inspiráló, támogató és innovatív munkakörnyezet, ahol a kreativitásodat értékeljük.
- Olyan csapat része lehetsz, amely elkötelezett a minőség és a kiválóság iránt.
- Rendszereink jellege garantálja, hogy a munkádra ugyanúgy szükség lesz holnap, mint tegnap.
- Lehetőség a szakmai fejlődésre és új technológiák megismerésére.
- Nálunk a szakmai meetup-ok és kötetlen céges találkozók az alap, mert hiszünk a tudásmegosztásban és a jó csapatban!
- Modern, inspiráló iroda az AGORA HUB-ban, mélygarázsunk a bringákkal és elektromos rollerekkel is jó barátságot ápol.
És ami szintén fontos a döntésben:
- Teljes munkaidős, hosszú távú lehetőség;
- Rugalmas, hibrid munkavégzés;
- SZÉP kártya juttatás;
- Belső ajánlási program;
- Autóval munkába járó kollégáinknak – törvényi szabályozás szerint - 30 Ft/km-es költségtérítési támogatás;
- A társadalmi felelősségvállalás fontos számunkra, ezért az önkéntes munkát / véradást extra szabadsággal jutalmazzuk, valamint nálunk a születésnapodat és a házasságkötésedet is plusz szabadnappal ünnepelheted.
Munkavégzés helye:
Kiválasztási folyamatunkról:
- Első lépés: Kötetlen telefonos beszélgetés recruiter kollégánkkal, ahol lehetőséged nyílik megismerkedni a cégünkkel, a területtel és a pozícióval.
- Második lépés: Szakmai interjú a leendő közvetlen vezetőddel/csapattagokkal, akik szakmai szempontból felmérik, mennyire felelsz meg az adott pozícióra, és hogyan illeszkednél a csapatunkba.
Ha magadra ismertél, jelentkezz, vagy oszd meg azokkal, akiket érdekelhet ez a lehetőség!
Várjuk szakmai önéletrajzod a pozíció megjelölésével a karrier@dkf.hu címre.
Adataid és dokumentumaid elküldésével automatikusan elfogadod az Adatvédelem a DKF-ben dokumentumunkban foglaltakat, valamint hogy jelentkezésedhez csatolt dokumentumaidat két évig megőrizzük, illetve külön kérés esetében töröljük rendszerünkből.