A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. küldetése, hogy teljes körű projektmenedzsment és egyéb projekttámogató tevékenységeivel hatékonyan támogassa a digitális megoldások elterjedését és a digitális kompetenciák fejlődését a vállalkozások, valamint az állampolgárok körében egyaránt. Innovatív csapatunkba keresünk új munkatársat IT szolgáltatásmenedzser munkakörbe.
A feladatokról röviden:
- IT szolgáltatások kialakítása és üzemeltetése ITIL szerint;
- Desktop eszközök életciklusának menedzselése;
- Központi alkalmazások és EIR-ek üzemeltetési környezetének tervezése, fejlesztése;
- IT infrastruktúra és szolgáltatásmenedzsment projektek vezetése/részvétel (pl. Sharepointkezelt dokumentumok adatkörének meghatározása, MS E5 security kiterjesztés);
- Együttműködés külső és belső ICT szolgáltatókkal, riportok és ITIL folyamatok támogatása (Change Management, CAB, RBK);
- Szolgáltatási riportok, beszámolók készítése, prezentálása, felhasználói visszajelzések kiértékelése és folyamatfejlesztés;
- IT üzemeltetési folyamatok betartatása, auditok és dokumentációk szakmai támogatása;
- SLA és KPI szintek havi ellenőrzése;
- Kapcsolattartás partnerekkel, beszállítókkal és felhasználókkal.
Amit várunk Tőled:
- Informatikai diploma (BSc) – gazdasági végzettség előny;
- Min. 5 év releváns szakmai tapasztalat;
- ITIL folyamatok ismerete (ITIL vizsga előny);
- Gyakorlat ICT projektekben, valamint IT szolgáltatás támogatás, menedzsment és/vagy projekt management területén;
- Aktív szakmai angol nyelvtudás.
Számunkra első a csapat, így különösen nagy figyelmet fordítunk az új kolléga kiválasztásra, hogy mind szakmailag, mind személyiségében illeszkedjen a DKF értékeihez.
Mit kínálunk Neked mindezekért?
- Inspiráló, támogató és innovatív munkakörnyezet, ahol a kreativitásodat értékeljük.
- Olyan csapat része lehetsz, amely elkötelezett a minőség és a kiválóság iránt.
- Rendszereink jellege garantálja, hogy a munkádra ugyanúgy szükség lesz holnap, mint tegnap.
- Lehetőség a szakmai fejlődésre és új technológiák megismerésére.
- Nálunk a szakmai meetup-ok és kötetlen céges találkozók az alap, mert hiszünk a tudásmegosztásban és a jó csapatban!
- Modern, inspiráló iroda az AGORA HUB-ban, mélygarázsunk a bringákkal és elektromos rollerekkel is jó barátságot ápol.
És ami szintén fontos a döntésben:
- Teljes munkaidős, hosszú távú lehetőség;
- Rugalmas, hibrid munkavégzés;
- SZÉP kártya juttatás;
- Belső ajánlási program;
- Autóval munkába járó kollégáinknak – törvényi szabályozás szerint - 30 Ft/km-es költségtérítési támogatás;
- A társadalmi felelősségvállalás fontos számunkra, ezért az önkéntes munkát / véradást extra szabadsággal jutalmazzuk, valamint nálunk a születésnapodat és a házasságkötésedet is plusz szabadnappal ünnepelheted.
Munkavégzés helye:
Kiválasztási folyamatunkról:
- Első lépés: Kötetlen telefonos beszélgetés recruiter kollégánkkal, ahol lehetőséged nyílik megismerkedni a cégünkkel, a területtel és a pozícióval.
- Második lépés: Szakmai interjú a leendő közvetlen vezetőddel/csapattagokkal, akik szakmai szempontból felmérik, mennyire felelsz meg az adott pozícióra, és hogyan illeszkednél a csapatunkba.
Ha magadra ismertél, jelentkezz, vagy oszd meg azokkal, akiket érdekelhet ez a lehetőség!
Várjuk szakmai önéletrajzod a pozíció megjelölésével a karrier@dkf.hu címre.
Adataid és dokumentumaid elküldésével automatikusan elfogadod az Adatvédelem a DKF-ben dokumentumunkban foglaltakat, valamint hogy jelentkezésedhez csatolt dokumentumaidat két évig megőrizzük, illetve külön kérés esetében töröljük rendszerünkből.