Főoldal / Karrier / IT üzemeltetés

IT szolgáltatásmenedzser

A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. küldetése, hogy teljes körű projektmenedzsment és egyéb projekttámogató tevékenységeivel hatékonyan támogassa a digitális megoldások elterjedését és a digitális kompetenciák fejlődését a vállalkozások, valamint az állampolgárok körében egyaránt. Innovatív csapatunkba keresünk új munkatársat IT szolgáltatásmenedzser munkakörbe.

A feladatokról röviden:

  • IT szolgáltatások kialakítása és üzemeltetése ITIL szerint;
  • Desktop eszközök életciklusának menedzselése;
  • Központi alkalmazások és EIR-ek üzemeltetési környezetének tervezése, fejlesztése;
  • IT infrastruktúra és szolgáltatásmenedzsment projektek vezetése/részvétel (pl. Sharepointkezelt dokumentumok adatkörének meghatározása, MS E5 security kiterjesztés);
  • Együttműködés külső és belső ICT szolgáltatókkal, riportok és ITIL folyamatok támogatása (Change Management, CAB, RBK);
  • Szolgáltatási riportok, beszámolók készítése, prezentálása, felhasználói visszajelzések kiértékelése és folyamatfejlesztés;
  • IT üzemeltetési folyamatok betartatása, auditok és dokumentációk szakmai támogatása;
  • SLA és KPI szintek havi ellenőrzése;
  • Kapcsolattartás partnerekkel, beszállítókkal és felhasználókkal.

Amit várunk Tőled:

  • Informatikai diploma (BSc) – gazdasági végzettség előny;
  • Min. 5 év releváns szakmai tapasztalat;
  • ITIL folyamatok ismerete (ITIL vizsga előny);
  • Gyakorlat ICT projektekben, valamint IT szolgáltatás támogatás, menedzsment és/vagy projekt management területén;
  • Aktív szakmai angol nyelvtudás.

Számunkra első a csapat, így különösen nagy figyelmet fordítunk az új kolléga kiválasztásra, hogy mind szakmailag, mind személyiségében illeszkedjen a DKF értékeihez.

Mit kínálunk Neked mindezekért?

  • Inspiráló, támogató és innovatív munkakörnyezet, ahol a kreativitásodat értékeljük.
  • Olyan csapat része lehetsz, amely elkötelezett a minőség és a kiválóság iránt.
  • Rendszereink jellege garantálja, hogy a munkádra ugyanúgy szükség lesz holnap, mint tegnap.
  • Lehetőség a szakmai fejlődésre és új technológiák megismerésére.
  • Nálunk a szakmai meetup-ok és kötetlen céges találkozók az alap, mert hiszünk a tudásmegosztásban és a jó csapatban!
  • Modern, inspiráló iroda az AGORA HUB-ban, mélygarázsunk a bringákkal és elektromos rollerekkel is jó barátságot ápol.

És ami szintén fontos a döntésben:

  • Teljes munkaidős, hosszú távú lehetőség;
  • Rugalmas, hibrid munkavégzés;
  • SZÉP kártya juttatás;
  • Belső ajánlási program;
  • Autóval munkába járó kollégáinknak – törvényi szabályozás szerint - 30 Ft/km-es költségtérítési támogatás;
  • A társadalmi felelősségvállalás fontos számunkra, ezért az önkéntes munkát / véradást extra szabadsággal jutalmazzuk, valamint nálunk a születésnapodat és a házasságkötésedet is plusz szabadnappal ünnepelheted.

Munkavégzés helye:

  • Budapest, 13. kerület

Kiválasztási folyamatunkról:

  • Első lépés: Kötetlen telefonos beszélgetés recruiter kollégánkkal, ahol lehetőséged nyílik megismerkedni a cégünkkel, a területtel és a pozícióval.
  • Második lépés: Szakmai interjú a leendő közvetlen vezetőddel/csapattagokkal, akik szakmai szempontból felmérik, mennyire felelsz meg az adott pozícióra, és hogyan illeszkednél a csapatunkba.

Ha magadra ismertél, jelentkezz, vagy oszd meg azokkal, akiket érdekelhet ez a lehetőség!

Várjuk szakmai önéletrajzod a pozíció megjelölésével a karrier@dkf.hu címre.

Adataid és dokumentumaid elküldésével automatikusan elfogadod az Adatvédelem a DKF-ben dokumentumunkban foglaltakat, valamint hogy jelentkezésedhez csatolt dokumentumaidat két évig megőrizzük, illetve külön kérés esetében töröljük rendszerünkből.

share on linkedinshare on facebook
IT szolgáltatásmenedzser